ضرورت داشتن یک کارت ویزیت مناسب

ضرورت داشتن یک کارت ویزیت، موضوعی غیرقابل چشم پوشی است.

در این برهه  از زمان، برای همه ی ما آشکار است که یک کارت ویزیت، با جثه کوچکش، چه تاثیرات بزرگی در کسب و کارمان می گذارد. کارت ویزیت می تواند نخستین مانور تبلیغاتی یک کسب و کار باشد و نخستین مانوری که تا همیشه باید ادامه داشته باشد.

کارت ویزیت ارزان ترین و سریع ترین راه تبلیغ برای شماست که اگر خلاقانه طراحی و اصولی چاپ شود، به بهترین راه تبلیغ هم تبدیل می شود و همپای شیوه های تبلیغاتی دیگر، کسب و کارتان را زنده نگه می دارد.

از تاثیرگذاری کارت ویزیت و نقش پر رنگش در بازاریابی بسیار گفته شده اما از مرحله ی طراحی و انتخاب محصول چاپی کارت ویزیت کمتر حرفی به میان آمده است. این در حالی است که تاثیرگذاری یک کارت ویزیت مستلزم انتخاب آگاهانه و هوشمندانه ی نوع آن است.

جنس مقوای مورد استفاده در یک کارت ویزیت، نوع روکش آن، برش و قالب و خدمات بعد از چاپ که یک کارت ویزیت را به ارائه ی نهایی اش نزدیک می کند، همگی بخش های مهمی هستند که هنگام سفارش باید به آن ها توجه کنیم و این سوالی است که باید از خود بپرسیم: کدام نوع کارت ویزیت بهترین و هماهنگ ترین ارائه را از برند ما خواهد داشت؟

اگر بخش طراحی، که قلب تپنده ی کارت شماست، به خوبی انجام گرفته باشد، حالا وقت آن رسیده که با متریال های مختلف کارت ویزیت آشنا شوید تا با شناخت آن ها بهترین انتخاب را از بین گزینه های موجود انجام دهید.

Leave A Comment