نکاتی که باید در مورد ساک دستی تبلیغاتی بدانید.

ساک دستی مقوایی

مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی در افزایش فروش – تبلیغات و بازاریابی:

یکی از مهم ترین و پر کارآمد ترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی چاپ و تولید ساک دستی است، چرا که جهت استفاده از هدایای تبلیغاتی ، ارائه کاتالوگ ها و بروشور ها و جهت قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری به آن نیاز دارید.
سرعت انجام آن و قابل بازیافت بودن و مقاومت نسبتا خوب آن (گاها ساک دستی کاغذی میتواند وزنی بین ۷ تا ۱۰ کیلوگرم را تحمل کند) ، ساک دستی را به یکی از کار آمد ترین ابزارها تبدیل کرده است.

ابتدایی ترین نکاتی که باید در مورد این محصول در نظر گرفت زیبایی – اندازه و مقاومت ساک دستی نسبت به وزن محصول میباشد چرا که خریدار و یا در یافت کننده ممکن است چندین بار از این ساک دستی استفاده کند که در این صورت یک ساک خرید زیبا، لوکس و مقاوم میتواند نقش یک تابلو سیار و البته رایگان را برای تجارت شما ایفا نماید.

در طراحی و تولید ساک دستی نباید خدمات تکمیلی را فراموش کرد. خدماتی همچون سلفون – انواع یووی – برجسته سازی – طلاکوب و … که در جلب توجه مشتریان و به خاطر سپردن محصول شما نقش بسیار زیادی دارند.

صنایع چاپ و بسته بندی نورا با تجربه چندین ساله و اتکا به دانش فنی و استفاده بهینه از هنر طراحان گرافیک یکی از معدود مجموعه های طراحی و تولید این محصول میباشد.قیمت مناسب و گارانتی کامل درکنار کیفیت بالا و دقت در ساخت این محصولات از مزایای رقابتی شرکت نورا میباشد.
واحد کنترل کیفیت نورا همواره ناظر بر روند طراحی و تولید بوده و  کوچکترین اشکال را در هر مقطع از فرایند تولید برطرف مینماید.

Leave A Comment